Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Συχνές ερωτήσεις

Πώς κάνω αναζήτηση προϊόντων;

Μπορείτε να αναζητήσετε ένα προϊόν με διάφορους τρόπους
1.Μπορείτε να περιηγηθείτε μέσα στις κατηγορίες των προϊόντων που βρίσκονται στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας.
2. Μπορείτε να πληκτρολογήσετε τον κωδικό του προϊόντος, την περιγραφή του, τον τίτλο ή την κατηγορία του στην επιλογή «Αναζήτηση» , η οποία βρίσκεται πάνω δεξιά σε κάθε σελίδα.
3. Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φίλτρα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τα οποία σας εξυπηρετούν περιορίζοντας τις εμφανίσεις των προϊόντων σε αυτά που σας ενδιαφέρουν.

Πως μπορώ να κάνω παραγγελία;

Μόλις βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε επιλέξτε το κατάλληλο χρώμα και μέγεθος και πατήστε την επιλογή «Προσθήκη στο καλάθι». Πάνω δεξιά στη σελίδα σας εμφανίζεται το καλάθι αγορών. Πατώντας εκεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά την παραγγελία σας και να την ολοκληρώσετε πατώντας "ολοκλήρωση παραγγελίας". Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης συμπληρώνοντας τα προσωπικά στοιχεία μέλους σας στον πίνακα "Είσοδος". Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης της σελίδας desiree.gr μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας κατά τη διαδικασία της ολοκλήρωσης της παραγγελίας συμπληρώνοντας τον πίνακα "Εγγραφή". Τα μέλη της desiree.gr έχουν πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις. Αν παρόλα αυτά δεν θέλετε να εγγραφείτε ως μέλος, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα στοιχεία του πίνακα "Αγορά ως επισκέπτης"¨. Στην παραγγελία πρέπει να αναγράφονται τα ακριβή σας στοιχεία. Τα υποχρεωτικά πεδία είναι σημειωμένα με αστεράκι. Στη συνέχεια, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που θα θέλατε για την παραγγελία. Τέλος, εμφανίζεται ολοκληρωμένη η παραγγελία σας με όλα τα στοιχεία αποστολής και η δυνατότητα να συμπληρώσετε κάποιες παρατηρήσεις αν τυχόν υπάρχουν. Επιλέγετε, «Ολοκλήρωση Αγοράς» για να αποστείλετε την παραγγελία σας. Αντίγραφο της παραγγελία σας θα σταλλεί στο mail σας.

Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η παραγγελία μου έγινε με επιτυχία;

Αν στα στοιχεία αποστολής έχετε συμπληρώσει διεύθυνση e-mail, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης στο e-mail αυτό. Το μήνυμα επιβεβαίωσης θα περιέχει τον αριθμό της παραγγελίας σας και λεπτομέρειες για τα προϊόντα που παραγγείλατε. Αυτή είναι η επιβεβαίωση ότι η αγορά σας έχει γίνει και η κάρτα σας έχει χρεωθεί. Αν έχετε αμφιβολίες για την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, καλέστε μας στο 2310-530338 (Δευτέρα-Παρασκευήή 9:00-17:00) ή στείλτε μας e-mail στο info@desiree.gr.

Πώς θα γνωρίζω ότι έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας μου;

Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς ,σας στέλνουμε ένα ενημερωτικό mail με τον αριθμό αποστολής και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας ώστε να μπορείτε με ευκολία να δείτε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται. Αν στη φόρμα στοιχείων που συμπληρώσατε κατά την παραγγελία δεν έχετε συμπληρώσει κάποιο e-mail επικοινωνίας , τότε μπορείτε να μας καλέσετε στο 2310 530338 για να σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη της.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

Δεν μπορούμε να αλλάξουμε την παραγγελία σας αν έχουμε αρχίσει να την επεξεργαζόμαστε αμέσως μόλις την παραλάβουμε.

Τι θα συμβεί αν παρατηρήσω ότι τα προσωπικά μου στοιχεία είναι λανθασμένα αφού έχω ολοκληρώσει την διαδικασία της παραγγελίας;

Αν διαπιστώσετε ότι τα προσωπικά σας στοιχεία είναι λανθασμένα, αφού έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία της παραγγελίας παρακαλώ επικοινωνήστε στο (+30)2310530338, έχοντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Τι θα συμβεί αν ένα προϊόν από την παραγγελία μου δεν υπάρχει;

Αν ένα προϊόν που έχετε παραγγείλει δεν είναι διαθέσιμο, θα ενημερωθείτε μέσω e-mail . Αν έχετε κάνει την αγορά μέσω κάρτας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να γίνει επιστροφή χρημάτων. Αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει και άλλα κομμάτια θα αποστείλουμε όλα τα υπόλοιπα κομμάτια που έχετε παραγγείλει μετά από δική σας συγκατάθεση.

Τι γίνεται αν χρειαστεί να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία δεν μπορεί να ακυρωθεί αν σας έχει σταλεί επιβεβαίωση αυτής. Αν δεν θέλετε το προϊόν, με την παραλαβή παρακαλούμε επιστρέψτέ το πίσω σε εμάς.

Πως μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Η πληρωμή σας μπορεί να γίνει με αντικαταβολή με την παράδοση του προϊόντος, αρκεί να είστε κάτοικος Ελλάδος. Δεν υπάρχει extra χρέωση για αυτήν υπηρεσία.
Η πληρωμή σας μπορεί να γίνει επίσης με όλα τα είδη πιστωτικής κάρτας, με Pay Pal ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριαμό.
Αν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό παρακαλούμε συμπληρώστε στην αιτιολογία της κατάθεσης, το όνομα σας και τον κωδικό της παραγγελίας.

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί πρωτόκολλο ασφαλείας για συναλλαγές με πιστωτική κάρτα. Κάθε φορά που επιλέγετε να κάνετε μία συναλλαγή με κάρτα, μεταβαίνετε σε ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Eurobank. Μπορείτε να δείτε πως βρίσκεστε σε αυτόν τον ιστότοπο από την ένδειξη https μπροστά από την ηλεκτρονική διεύθυνση της σελίδας. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον οι πληροφορίες σας κρυπτογραφούνται, ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν μέσω internet.

Θέλω να κάνω την παραγγελία με κάρτα και η κάρτα μου δεν γίνεται δεκτή από το σύστημα. Τι μπορεί να φταίει;

Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι που η κάρτα σας δεν γίνεται δεκτή. Σχεδόν κανείς από αυτούς δεν αφορά τη λειτουργία του e-shop. Παρακαλώ ελέγξτε την σύνδεση σας στο διαδίκτυο, επιβεβαιώστε πως έχετε εισάγει τα σωστά στοιχεία και τέλος επικοινωνήστε με την τράπεζα σας. Αν κανένας από τους παραπάνω τρόπους δεν έχει αποτέλεσμα τότε ίσως υπάρχει πρόβλημα στο online τραπεζικό σύστημα. Προσπαθήστε λίγο αργότερα να ξανακάνετε τη συναλλαγή σας ή επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2310 530338 για να βρούμε άλλο τρόπο συναλλαγής.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από την αποθήκη ή το κατάστημά σας;

Δυστυχώς δεν μπορείτε να παραλάβετε τις παραγγελίες σας από την αποθήκη ή τα καταστήματά μας.

Μπορείτε να παραδώσετε το προϊόν σε διαφορετική διεύθυνση από την διεύθυνση χρέωσης μου;

Αυτό είναι δυνατό, αλλά παρακαλούμε να θυμηθείτε να τσεκάρετε αυτή την επιλογή όταν σας ζητηθεί κατά τη διάρκεια της παραγγελίας. Για λόγους ασφαλείας, η διεύθυνση παράδοσης πρέπει να είναι στην ίδια χώρα με την διεύθυνση χρέωσης.

Μπορείτε να παραδώσετε το προϊόν στην διεύθυνση της εργασίας μου;

Μπορεί να γίνει παράδοση στον τόπο εργασίας σας, αλλά όχι σε ταχυδρομικές θυρίδες. Αν θέλετε η παραγγελία σας να φτάσει στον χώρο εργασίας σας θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι κάποιος θα είναι εκεί για να παραλάβει τα εμπορεύματα.
*Διαβάστε αναλυτικά την πολιτική της εταιρίας μας σχετικά με τις Παραδόσεις

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος;

Στην περίπτωση που δεν είστε που δεν είστε πλήρως ικανοποιημένοι με την αγορά σας ή το προϊόν δεν είναι του γούστου σας μπορείτε απλά να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την αποστολή. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, παρακαλούμε συμπληρώστε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του προϊόντος που θα παραλάβετε.
Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος, καθώς και τη επιθυμία σας για Αντικατάσταση ή Επιστροφή, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια.
Σημείωση: Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.